Nog geen surflessen

Hoewel er al weer redelijke belangstelling is voor het volgen van de surfcursus kunnen wij helaas nog niet starten.

De watertemperatuur is nog veel te laag en in combinatie met de boventemperatuur is het niet verantwoord om nu al te beginnen.

Hopelijk kan er eind mei/begin juni gestart worden.

Wil je een cursus volgen dan kan je natuurlijk al wel een mail sturen naar Rob Postma (rw.postma@hetnet.nl) met daarin enkele data wanneer jij zou kunnen. Dan kunnen wij je alvast inplannen. Gelet op de belangstelling zal het gauw vol zitten. Dus wees er snel bij.

De cursus kan doordeweeks of in het weekend gedaan worden. En kan in de morgen starten om 10.15 uur of in de middag om 13.30 uur.

Eén reactie

1. Grootwater Zo nu en dan zal er bij genoeg animo in een weekend een grootwater worden georganiseerd. We gaan dan naar een wat groter stuk water. Op deze manier kunnen de al wat verder gevorderde surfers verder oefenen op groot water. Dit zijn geen trainingsdagen, uiteraard kan er wel advies worden gevraagd aan de trainers. 7 januari 2020 @ 18:00 – 22:00 Locatie: Windsurfing Delft Plane, Bospad 1, 2616 LW Delft, Nederland