Inplannen surflessen

Je kunt hier je surflessen inplannen en betalen. De betaling vindt plaats na het inplannen van de eerste les (met iDEAL). Je betaalt hierbij in 1 keer het volledige bedrag voor de totale cursus. Na het inplannen van de eerste les kun je direct de tweede les inplannen. De tweede les moet binnen een jaar na de datum van betaling worden gevolgd.

Op dit moment is de belangstelling voor lessen groot. We adviseren om direct beide lessen in te plannen zodat je er zeker van bent dat de 2e les nog dit seizoen gevolgd kan worden.

De beginnerscursus bestaat uit twee lessen (let er wel op dat je eerst deel 1 inplant en daarna deel 2)

• Surfles voor beginners deel 1
  • Surfles voor beginners deel 2

We adviseren om de eerste les en de tweede les niet in hetzelfde weekend te plannen.

Het inplannen van een cursus kan tot uiterlijk 1 dag van te voren.

Wanneer je met z’n tweeën wilt inschrijven moet je 2 keer een les reserveren. Let hierbij wel op dat je de eerste reservering maakt op een datum / tijd waarop nog 2 plekken beschikbaar zijn! De tweede reservering maak je vervolgens, met een nieuw account, op dezelfde datum / tijd.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.