Zelf surfen

De beste optie om zelf te surfen is door lid te worden van de vereniging. Als lid heeft u de mogelijkheid clubmaterialen te huren om uw surfkunsten te vergroten. Als vereniging hebben wij de beschikking over een aantal planken en zeilen van 2,5 tot 6 mtr. Dus voor ieder de mogelijkheid om te varen met een zeil op maat. Daarnaast kunt u gebruik maken van onze faciliteiten (kleedkamer, douches, aanlegsteiger). Bent u nog iets onzeker of zou u graag wat ondersteuning wensen, lees dan verder bij de ‘weer op de plank avond’.

‘Weer op de plank avond’
Bent u al enigszins bekend met het windsurfen maar voor uw gevoel heeft u behoefte aan begeleiding van een instructeur dan is de WSU ‘Weer op de plank avond’ wat voor u. Gedurende deze avond krijgt u instructies van een instructeur om vervolgens het water op te gaan en deze tot uitwerking te brengen. Tijdens deze avond worden clubmaterialen beschikbaar gesteld en indien nodig het gebruik van een wetsuit. Het is dus niet nodig om over eigen materiaal te beschikken.

Voor wie
Deze avond is uitermate geschikt voor surfers waarvoor een basiscurcus niet noodzakelijk is maar die graag even begeleidt weer kennismaken met de windsurf sport.

Wanneer
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen organiseert WSU een ‘Weer op de plank avond’!

Informatie of afspraak
Voor nadere informatie of om u aan te melden kan er contact worden opgenomen worden met info@windsurfingutrecht.nl onder vermelding van ‘weer op de plank avond’.

Reageren is niet mogelijk