Huren van surfmateriaal

Bij de WSU is het voor leden en niet-leden die het afgelopen seizoen bij de WSU les hebben gevolgd mogelijk om materiaal te huren. De verhuur van materiaal vindt alleen plaats tijdens openingstijden van de loods.
De loods is tijdens het seizoen geopend op zondagmiddag van 13:00 tot 17:00. (Bij mooi weer wordt de loods ook regelmatig geopend door leden. Dit wordt dan via de leden-app gecommuniceerd)

Verhuur aan leden

Leden die materiaal willen huren moeten een 10-uren kaart (20 strippen van een half uur) kopen à € 35,00 (leden die les hebben gevolgd bij de WSU krijgen bij de aanschaf van de eerste 10-uren kaart 3 lessen à € 10,50 korting: € 24,50).

Volledige sets worden per half uur verhuurd (tijden worden naar boven afgerond).

• Surfboard + zeil: 1 strip per half uur
  • Los Surfboard of los zeil (incl. mast en giek) 1 strip per uur (wordt afgerond naar hele uren)
  • Supboard incl. peddel 1 strip per half uur
  • Wing + Foil: 2 strippen per half uur
  • Wing: 1 strip per half uur

Let op: Foil wordt alleen verhuurd na volbrengen kennismakingscursus en onder begeleiding van instructeur ivm veiligheidsafspraken. Wingfoil materiaal wordt niet aan niet leden verhuurd, ivm veiligheidsafspraken.

Verhuur aan niet-leden die het afgelopen seizoen les hebben gehad

Materiaal wordt per  uur verhuurd (tijden worden naar boven afgerond).

• Surfboard + zeil € 10,- per uur
  • Los Surfboard of los zeil (incl. mast en giek) € 5,- per uur
  • Supboard incl. peddel € 10,- per uur

Het gebruik van een wetsuit is bij de huur inbegrepen.

Alle verschuldigde bedragen moeten ter plekke worden overgemaakt op rekening  NL09INGB0003487687 t.n.v. Penn de Wind Surfvereniging Utrecht te Utrecht.