Over de club

Op dit moment heeft de vereniging zo’n zeventig leden: van jong tot oud, van actieve ‘surfoholics’ tot ‘mooi-weer-recreanten’. surfersopplas

Onze thuishaven is de Maarsseveense Plas.

Op een zomerse dag is het een bonte verzameling van zeilen op het water. Wie moe is, kan lekker uitrusten op de steigers. Soms wordt er spontaan een wedstrijd georganiseerd, maar dit hangt af van de wensen van de leden. Zo hebben we in voorgaande jaren met succes de surfvierdaagse, enkele wedstrijden en de vier-uurs-race op touw gezet. Bij voldoende belangstelling is er jaarlijks een gezellige barbecue. De vereniging kenmerkt het karakter ‘voor leden door leden’.

Voor diegenen die enigszins bekend zijn met de surfsport en er iets meer van willen leren, zijn er een aantal trainingsbijeenkomsten.

Surfles
Onder deskundige begeleiding leer je de fijne kneepjes van de sport.
Er bestaat ook de mogelijkheid om privéles te nemen bij een van onze instructeurs. Ook kunnen leden tegen een geringe vergoeding planken en/of zeilen huren.