Lessen

De WSU verzorgt surflessen voor beginners.

p8030244

Lessen

De lessen worden verzorgd door onze vaste instructeurs. Hiervoor zijn een aantal vaste tijden beschikbaar. In onze online planningstool kun je zelf het tijdstip uitkiezen dat je het beste past. De lessen vinden plaats op verschillende dagen (meestal de vrijdag en de zondag) om 10:00 uur en om 13:30 uur. In de planningstool worden de exacte datums getoond.

Een cursus is tot uiterlijk 1 dag van te voren in te plannen.

Opzet van de beginnerscursus

De totale cursus bestaat uit 2 lessen.

Bijeenkomst 1 (3 uur)

• 2 lesuren onder directe begeleiding. Na enige oefeningen op het droge wordt al zeer snel het water opgezocht om daadwerkelijk te gaan surfen.
  • 1 uur ‘vrij’ varen om het geleerde te beoefenen. Hierbij vaart niet de trainer constant mee, maar worden af en toe aanwijzingen gegeven.

Bijeenkomst 2 (2 uur)

• 1 lesuur onder directe begeleiding. Hierbij wordt verdere aandacht besteed aan het reeds geleerde en nieuwe technieken aangeleerd.
  • 1 uur ‘vrij’ varen

De tijden en dagen voor deze bijeenkomsten kun je zelf via onze planningspagina plannen, waarbij vele combinaties mogelijk zijn. De beide lessen moeten in 1 keer worden betaald. Na het inplannen van de eerste les kun je met iDEAL betalen.

We adviseren om de eerste bijeenkomst en de tweede bijeenkomst niet op dezelfde dag of in hetzelfde weekend te plannen.

Aantal deelnemers per cursus

Om optimale aandacht te geven aan de cursisten wordt slechts aan 2 personen tegelijk instructie gegeven. Wanneer je voor 1 persoon een les boekt adviseren we je om een tijdstip te kiezen waarop iemand anders ook al een les heeft geboekt (dit is zichtbaar in de planningstool). Wanneer je met z’n tweeën een les wilt volgen moet je voor beide personen een account aanmaken en een les inplannen. De eerste persoon boekt op een datum tijd waarop nog 2 plekken beschikbaar zijn, de tweede persoon boekt aansluitend op diezelfde datum tijd.

Cursuskosten

De totale cursuskosten bedragen € 100,00 per persoon (Dit is inclusief het gebruik van materiaal en indien nodig het gebruik van een wetsuit).

Nadat je je hebt aangemeld ontvang je een bevestigingsmail. Wanneer je deze mail toont aan de kassa hoef je geen entree Strandbad Maarseveense Plassen te betalen.

Aanmelding

Het aanmelden en inplannen van lessen kan online via onze website.  De lessen moeten aansluitend aan het inplannen worden betaald met iDEAL.

Het surfen is een buitensport; we zijn dus afhankelijk van weersomstandigheden. Incidenteel kan het voorkomen dat een geplande les daardoor niet doorgaat. In dat geval neemt de instructeur contact met je op (dit kan ook kort van te voren zijn).

Gemaakte afspraken zijn bindend. Wanneer je een les hebt gereserveerd, maar je bent niet aanwezig, dan vervalt de les. De leskosten worden in dat geval niet terugbetaald.

Indien noodzakelijk is het mogelijk om een afspraak te wijzigen. Uiterlijk 1 dag van te voren kun je online je afspraak op een andere datum inplannen.

Informatie

Voor nadere informatie kan er contact worden opgenomen met ons per email (info@windsurfingutrecht.nl).

Op al onze lessen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Lid worden na het volgen van een cursus

Indien men lid wordt na of tijdens het volgen van een cursus krijgt men korting van € 7,50  bij de aankoop van de eerste 10-uren kaart (dit staat gelijk aan 3 uur surfen).