Lid worden

Over de club: De WSU is een gezellige, kleinschalige vereniging die draait op vrijwilligers. Daarom is het de bedoeling dat alle leden een bijdrage leveren, maar het gaat bovenal om sportief bezig zijn en elkaar ontmoeten in een mooie omgeving.

Wat zijn de mogelijkheden?

• Individueel bezig zijn of gezellig met elkaar windsurfen, naar eigen behoefte en -afhankelijk van je vaardigheden- inspannend of relaxt bezig zijn met wind en water.
  • Deelnemen aan de clubactiviteiten, workshops of clubwedstrijdjes op het water.
  • Maar ook zijn er andere momenten van elkaar ontmoeten zoals tijdens een BBQ, een hapje of drankje.
  • We beschikken over een eigen clubterrein met een clubhuis en kleedkamers.
  • Je kunt gebruikmaken van onze eigen surfsteiger.
  • Je kunt ofwel gebruik maken van clubmateriaal (o.a. huren van windsurfmaterialen), ofwel met eigen materiaal aan de slag (huren van een box is een optie indien beschikbaar). Clubmateriaal kan door de leden gehuurd worden op de zaterdagmiddag en zondagmiddag. Als er voldoende bezetting is, kunnen de mogelijkheden uitgebreid worden.
  • Er worden “Op de plank” avonden georganiseerd, zodat je je techniek kan verbeteren en kan worden aangemoedigd om lekker vaak te komen surfen. Leden die clubmateriaal huren, draaien om beurten in duo’s een zogenaamde “loodsdienst”. Hoe meer mensen meedoen, des te vaker de loods open kan en je kunt windsurfen! Door deze loodsdienst is het materiaal beschikbaar en kan er een oogje in het zeil gehouden worden. Zo ontmoet je ook vele leden…. Supergezellig!
  • Er bestaat een mogelijkheid tot gezamenlijk gebruik van een groeps-deel-plank incl. zeilen, opgeslagen in een box. In dat geval heb je toegang tot de vereniging tijdens openingstijden van het Strandbad (april t/m september van 9-18 uur).
    Leden met eigen materiaal en een box kunnen het gehele seizoen en buiten de openingstijden van het Strandbad windsurfen, dus ook in het voor- en najaar.
  • Surfen op een van de mooiste en schoonste wateren in Nederland: De Maarsseveense Plas is een diep zand-gat met zeer schoon water. Geen last van blauwalg of vervuiling!

Wat zijn de kosten?

De genoemde bedragen gelden voor één verenigingsjaar dat loopt van 1 januari tot en met 31 december.
De bedragen voor het jaar 2023:
Stamlid € 65,00 *
Bijlid € 55,00 *
Bijlid jeugd (t/m 15 jaar) € 45,00 *
(wanneer je lid wordt na 1 augustus zijn de tarieven resp. € 39,- / € 33,- / € 27,-)

Eenmalig inschrijfgeld € 15,00
Huur box € 72,00 voor een heel jaar (€ 6,00 per maand) **
Borg sleutel hek € 50,00 ***

Huur van een volledig set door middel van een 10 uren kaart à € 35,00

* Hierbij inbegrepen entree voor de Maarsseveense Plassen
** eigen risico
*** Sleutels van het hek zijn beperkt beschikbaar en worden alleen op aanvraag uitgegeven. De borg wordt betaald wanneer de sleutel wordt overhandigd.

Aanmelden
Als je geïnteresseerd bent om lid te worden (met of zonder eigen materiaal) of als je meer wilt weten, neem dan contact op met het secretariaat van de WSU. We vinden het leuk om je nader te informeren, de club te laten zien en te vertellen over de mogelijkheden.

Stuur een mail naar:
ofni.[antispam].@windsurfingutrecht.nl